En löydä tuotetta nettikaupasta, onko se mahdollisesti loppuunmyyty?

Voit laittaa meille viestiä, selvitämme onko kokonaa loppunut tai tulossa lisää tai löytyykö jostain myymälästä ja voimme informoida sinua

Missä voisin nähdä tuotteita livenä, jotta voisin niitä sovittaa?

Katso jälleenmyyjämme tai voit laittaa viestiä ja tulla sovittamaan Laajasaloon Helsinkiin.

Minulla olisi erityistoive tilauksen suhteen, miten toimin?

Laita meille sähköpostia ennen tilaamista osoitteeseen anne@woolberg.fi

Kuinka pitkät toimitusajat tuotteilla on?

Postitamme tilaukset yleensä 1-3 arkipäivän sisällä jonka jälkeen toimitusnopeus riippuu Postin jakelusta. Jos sinulla tiukka-aikataulu tilauksen suhteen laita meille siitä meiliä ja informoimme miten nopeasti tuotteet voisi ehtiä sinulle.

Tuotteeni oli viallinen, miten toimin?

Laita meille sähköpostia, hyvitämme kaikki vialliset tuotteet ilman kuluja sinulle. Voit joko palauttaa tai vaihtaa tuotteen toiseen.